Odpoveď a závery vyplývajúce z danej odpovede:
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Benedictus de Spinoza  :  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ---- | ---- | ||
| ---- | ||||
Odpoveď a jej predpoklady ( argumenty pre a proti nej ):
        
        
        
        
    | Benedictus de Spinoza     |  Afekt možno zoslabiť a odstrániť iba opačným a silnejším afektom, ako je ten, ktorý má byť obmedzený.  | ||||||
| O | |||||||
Benedictus de Spinoza :   Afekt, ktorý sa nazýva pathema (trpný stav) mysle, je konfúzna idea, ktorou myseľ potvrdzuje silu svojho tela alebo nejakej jeho časti existovat, a to silu väčšiu alebo menšiu ako predtým. A ak je táto idea daná, sama myseľ je determinovaná, aby uvažovala radšej o tejto veci ako o inej.  | |||||||
| O | |||||||
| ---- | |||||||
Zdroj: B.Spinoza: Etika,4P7